CategoriesОптика

Mikroskopdan istifadə etməyi öyrənək

Uşağa, böyüklər kimi, maraq obyektini öyrənmək və “nə?”, “Necə?”, “Niyə?” Suallarına cavab almaq üçün mikroskop lazımdır. Uşağından daima “payızda yarpaqlar niyə saralır?”, “niyə çəyirtkələr cırıldayır?”, “kəpənəyin qanadı nədən hazırlanır?” kimi sözlər eşidən valideynlər. və bir çox başqaları, satın almanın tələb olunmayacağından qorxmadan, uşaqları üçün təhlükəsiz bir mikroskop ala bilərlər. Bundan sonra uşaq böyüklərin köməyi ilə təkcə özünün bütün suallarına cavab tapmayacaq, həm də qarşıya məqsəd qoymağı, məntiqi nəticələr çıxarmağı, real nəticələr əldə etməyi öyrənəcək və ən əsası, hər şeyi yeni öyrənməyə və öyrənməkdən həzz almağa hazır olacaq.

Uşaq mikroskopunu seçərkən, onun hansı məqsədlə lazım olacağına qərar verin. Nüfuz edən işıq şüasındakı kəsikləri tədqiq etmək niyyətindəsinizsə, klassik monokulyar mikroskop götürün. Adından aydın olur ki, onun bir göz qapağı var, yəni bir gözlə baxmaq lazım olacaq. Bir tərəfdən, bu, xüsusilə körpə üçün çox rahat deyil – gözlər tez yorulur, digər gözü bağlamadan bir gözü ilə mikroskopla baxmaq kimi peşəkar bacarıq əldə etmək o qədər də asan deyil. Bununla belə, daim mikroskopla işləyən təcrübəli bioloqlar bunu necə edəcəyini bilirlər – rahatladıqdan və hər iki gözü açdıqdan sonra diqqətinizi mikroskopda gördüyünüz təsvirə yönəltməlisiniz. Bu texnika yorğunluğu əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər, lakin uşağın bunu mənimsəməsi asan deyil – uşaqlar tez-tez gözlərini bağlamağa çalışırlar, bu da onları çox yorur. Belə mikroskoplarda bir artı var – güclü artım. Bir yarım və ya üç min dəfə immersiya linza ehtiyacınız yoxdur, onunla işləmək çox çətindir – sizə xüsusi daldırma mühiti və ən əsası, belə bir böyütmə təcrübəsi və mitoxondrial membranlar və digər detallar lazımdır. hüceyrə quruluşu ilk növbədə uşağı maraqlandıra bilməz. Bir qayda olaraq, ən məşhur səkkizlik olan linzalı mikroskopdur. Standart 10x göz qapağı ilə birlikdə 80x böyüdücü mikroskop alırıq. Dəyişdirilə bilən 40x lens (ümumi 400x böyütmə) hətta ən cəld tədqiqatçının ehtiyaclarını tam ödəyəcək (xromosomları, bitki hissələrinin ətraflı hüceyrə quruluşunu görə bilərsiniz)

Набор для опытов с микроскопом (цветное руководство и инструменты)Gələcək müşahidələrin obyektləri arasında mikrodünyanın nisbətən böyük nümayəndələri (həşəratlar, kiçik inflorescences, toxumlar, qum dənələri) varsa, durbinlə dayanın. Böyütmə baxımından, əlbəttə ki, monokulyar cihazdan daha aşağıdır (maksimum yüz dəfədir), lakin işıq mənbəyinə daha az tələbkardır və qeyri-şəffaf obyektləri (binokulyar) öyrənmək üçün uyğundur. Rahatlıq nöqteyi-nəzərindən bu, həm də daha rahatdır – uşaq hər iki gözlə baxacaq, onların üzərinə düşən yük eyni olacaq, yəni körpə müşahidə etməkdən yorulmayacaq və onu araşdırmaq istəyi var. onun ətrafındakı dünya yox olmayacaq.

Bir cihaz seçərkən əlavə xüsusiyyətlərə diqqət yetirin. Daxili işıq mənbəyi, məsələn, çox faydalı olacaq – bu, obyekti daha yaxşı görməyə kömək edəcəkdir. Mikrovintin dizaynı və yeri vacibdir – bəzi mikroskoplarda təsadüfən toxuna bilər, bu vəziyyətdə görüntü asanlıqla itirilir. Şübhəsiz ki, alət seçərkən rəqəmsal mikroskopla qarşılaşacaqsınız. Bu, bir çox cəhətdən yaxşıdır, çünki o, mikroskoplanan obyektin görüntüsünü dərhal kompüter monitorunda görməyə və buna görə də kiçik bir video film yaratmağa qədər müxtəlif redaktorların köməyi ilə manipulyasiya etməyə imkan verir.

Набор готовых микропрепаратов LEVENHUK N18. Ботаника и зоологияBaşlamaq üçün, mikroskopun özündən əlavə, başqa vasitələrə və əlbəttə ki, mikropreparatlara da ehtiyacınız olacaq. Uşaq üçün kiçik bir laboratoriya yaratmaq məqsədəuyğundur – bu, yalnız kiçik bir masa ola bilər, lakin mikrodünyanın obyektlərini öyrənmək üçün lazım olan hər şeylə. Belə bir guşəni mikroskop, nümunələrin saxlanması üçün şüşələr, slaydlar və örtüklər olan qutular, slaydlar hazırlamaq üçün Petri qabları, mikromanipulyasiya üçün maqqaş dəsti və kəsici iynələr, həmçinin lazımi reagentlərlə bağlana bilən sınaq boruları ilə təchiz etməklə, siz yaradacaqsınız. bir az sirli və maraqlı tədqiqatlar və kəşflər üçün əlverişli atmosfer. Yaxşı bir işıq mənbəyi təmin etmək vacibdir – yalnız bir pəncərə deyil, həm də kifayət qədər güclü bir lampa. Belə bir “laboratoriyada” oxuyan uşaq mikroskopik dünyaya tamamilə qərq ola və bu barədə çoxlu yeni şeylər öyrənə biləcək.

İlk dəfə işə başlayanda körpənizin laboratoriyasında rahat olmasına kömək edin. Onu mikroskopla tanış edin – tədqiqat obyektini obyekt masasında harada yerləşdirmək və necə düzəltmək, necə fokuslanmaq lazım olduğunu izah edin (əvvəlcə makro, sonra isə mikro vintlə). Körpənin sonradan yenidən öyrənilməsinə ehtiyac qalmaması üçün dərhal hər şeyi öz adları ilə çağırın. Uşağa tədqiqat guşəsini nizamlı saxlamağı öyrətmək də vacibdir – bu, tədqiqatı adi bir oyuna çevirmədən daha ciddi yanaşmağa kömək edəcəkdir.

Жевательный аппарат насекомого под микроскопомYaxşı ilk tədqiqat obyektinin seçilməsi çox vacibdir. Bu işdə kifayət qədər təcrübəniz yoxdursa, klassik soğan tərəzi ilə başlayın. Bunu etmək üçün soğanın başından bir şirəli yarpağı ayırın və ondan kiçik bir parça kəsin, içərisindən cımbızla nazik bir film götürün. Onu bir damla təmiz su ilə yuyulmuş şüşə slaydın ortasına qoyun və dərhal üstünü təmiz örtüklə örtün. Bu, toz və hava kabarcıklarının preparatın üzərinə düşməməsi və şəkli korlamaması üçün edilməlidir. Bundan əlavə, preparatın rənglənməsi arzu edilir. Boya örtük və sürüşmə qovşağına tətbiq oluna bilər. Belə bir dərman müvəqqəti adlanır, uzun müddət saxlanmır. Daimi bir hazırlıq hazırlamaq üçün soğan filmi Petri qabında ləkələnməlidir, sonra bir şüşə slaydın üzərinə qoyulmalı və Kanada balzamı ilə doldurulmalı, örtüklə örtülməlidir. Balzam sərtləşdikdə, artıqlığı bıçaqla kəsilir. Belə bir dərman daimi adlanır. Qeyri-müəyyən müddətə saxlanıla bilər. Bir müddət sonra başqa dərmanlar hazırlamağa cəhd edə bilərsiniz. Uğurlu bir hazırlıq üçün zəruri şərt kəsilmənin şəffaflığıdır. İdeal olaraq, kəsik bütün təyyarə boyunca bir hüceyrə qalınlığında olmalıdır. Evdə buna nail olmaq asan deyil. Yüksək keyfiyyətli kəsiklər əldə etmək üçün laboratoriya üsulu mikrotomdadır. Bununla belə, yaxşı bir çıxış yolu kişi ülgücünün bıçaqlarından istifadə etməkdir. Obyekt (gövdə və ya yarpaq) uzununa kəsilmiş (onun ağacı yumşaq və məsaməli) qabığı soyulmuş ağcaqayın budaqlarına qoyulur. Mükəmməl bərabər və eyni zamanda gövdənin nazik bir hissəsini (bir növ təraş əldə edilir) etməyə çalışaraq, eyni zamanda obyektimizi kəsdik. Bu texnika bioloqlar tərəfindən geniş istifadə olunur və çox yüksək keyfiyyətli kəsiklər əldə etməyə imkan verir. Yaranan qarışığı ağcaqayın qırıntıları və obyektin hissələri ən zəif linzanın altına qoyulur və cımbız və kəsici iynədən istifadə edərək onu sökürük – ağcaqayınları atırıq və uğurlu hissələri təmiz eynəklərə köçürürük.

Beləliklə, hazır hazırlıq mövzu masasına qoyulur. Birincisi, işıq elə tənzimlənir ki, hazırlıq parlaq şəkildə işıqlandırılsın. Ən zəif obyektiv altında makro vida ilə işləyərək, mümkün olan ən kəskin təsvirə nail oluruq. İndi ən uğurlu şəklin axtarışında şüşə slaydı hərəkət etdirməlisiniz. Daha sonra siz mikroskopu daha yüksək böyütməyə keçirə və mikrovintlə manipulyasiya edərək fokusda ən yaxşı variantı seçə bilərsiniz.

Aşağıdakı dərslər zamanı uşağa canlı obyektlər göstərilə bilər – akvarium və ya gölməçənin suyundan kirpiklər, amöblər və dafniyalar, torpağın kiçik həşəratları və korlanmış çörək parçasının kif göbələkləri, mikroskop üçün hazır mikropreparatlar layiqdir. diqqətiniz – məişət şəraitində öz başınıza nə olduğunu görə bilərsiniz, məsələn, əzələ toxuması, sinir hüceyrələri və ya yumurta hüceyrəsi hazırlamaq mümkün deyil. Mikroskopiyanın hər bir obyekti özünəməxsus şəkildə maraqlıdır və onları bacarıqla nümayiş etdirmək, uşağa marağını qorumaq asan məsələ deyil, lakin hər bir valideyn bunu edə bilər.

Məqalənin müəllifiKuznetsova Daria
Mənbə:www.intelkot.ru